Oldalak

2015. szeptember 10., csütörtök

Könyvespolcok

Ki ne szeretné a szobáját díszítgetni? Ez alkalommal könyvespolcokat hoztam, amik nagy része igen egyedi és szép. Még több kreatív polcot ITT találhattok. Nekem személyes kedvencem a zongorás, valamint a bálnás polc. Az első azért, mert imádom a zongorát, és ilyen formában nagyon szép könyvespolc, a másik pedig a mosolyáért. Olyan kis édes, hogy máris beleszerettem *-*
A linken található képek közül nem nagyon hoztam többet, mert hiába, hogy rengeteg kreatív, szerintem elég poroskodó berendezések, és már a falra mászok a portörléstől. Így olyanokat válogattam ki, amelyek könnyen takaríthatóak, valamint nem ferde polcúak - számomra ez is fontos. Amúgy, ha tehetném, szinte mindet elfogadnám. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá Te is! :)