Oldalak

2014. augusztus 24., vasárnap

Bagolyőrület!

Nincs szebb, mint vasárnap sétálni egyet és a kirakatban felfedezni egy párnát. Na de nem akármilyen párnát. Baglyos párnát!!! ♥ 
 Ezen felindulva, rákattantam ismét a baglyok keresésére a neten :)
Hozok is pár képet róluk, később pedig hímzések között böngészhetitek őket.

u.i.: Kinek van a legaranyosabb barátja? 
Természetesen mindenkinek a sajátja az.. 
De az én barátom - kicsit lelőve a 18. szülinapom poénját - azt mondta, hogy kapok egy igazi baglyot :3 :D jujj ^_^ Bár lehet 18 évesen már el kéne gondolkozni, hogy az őrületeknek lassan vége lesz...de..a baglyokból nem lehet kinőni! :)
Viszont akkor is olyan jó ilyen bagolytámogatást kapni :) ♥ 
Toborzom a bagolylávolókat! 

Boldogság lvl 100!


Jelezve barátomnak, hogy én még mindig gyermek vagyok lélekben, Roxfort meghívót is kértem a bagolyhoz :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá Te is! :)